Elbet-birgun-kavusacagiz Bitterimmm canm naptin sonucun ne merak ettim🥰 SecilM canmmm yarin test gunum 8.gun idrar yaptim pozitifi gorduk cok sukur darisi kanda gormeye insallahh sanada haber vermek istedim🥰🥰 Kucukmucize
Elbet-birgun-kavusacagiz Ceysii01 SecilM Pinarr35 Umutluanne1 Gul2808 Kucukmucize Tgcycl Bitterimmm Happybsrn Rabbime sukurler olsun pozitif haberini aldm kizlar saglikli sihhatli kucagimizada almayi nasip eder insallah rabbim🤲🤲icim icime sıgmiyo cok sukur darisi butun isteyenlere olsun🥰🥰🥰🥰
SecilM Elbet-birgun-kavusacagiz ya çok sevindim. İnşallah darısı kana ve sağlıkla yükselmesine 2 günde 1 🤲🏻 içime doğuyordu pozitif olacağın. Sağlıklı haberler alırsın her süreçte inşallah 🐣☺️
Bitterimmm Elbet-birgun-kavusacagiz benim olmadı vardır rabbimin bir bildiği 🤲🏻 21inde histeroskobi olacağım ekim ayının sonunda 3. Transfer bu kez çift embriyo bırakılacak ümidim var mı bilmiyorum artık ama rabbime sığınıyorum beni de sevindirir inşallah 🤲🏻
Elbet-birgun-kavusacagiz SecilM insallah canm allah razi olsun tek duamiz🤲sende saglikla kucakla minigini🥰🥰🥰👼
Elbet-birgun-kavusacagiz Ceysii01 insallah canm ama oldum trasnfer yarin test gunum 🥰konusmustul onceden seninle😊
Ceysii01 Elbet-birgun-kavusacagiz evet cnm bekliyorum banada haber vericektinn evde yaptinmi test ayy cok heycanli oluyo hep
Elbet-birgun-kavusacagiz Ceysii01 yaptim canm 8.gun yaptim cok sukur pozitif cikti insallah kandada pozitifi gorursek daha cok rahatliycaz👼
Gul2808 Elbet-birgun-kavusacagiz hayırlı olsun şimdiden rabbim emeklerini boşa çıkarmasın sağlıla kucağına al inşallah 🤲❤️
Ceysii01 Elbet-birgun-kavusacagiz Hadi simdiden gözün aydin cnm tup bebekde sonuc ogrensekde kan degeri icin endise ediyoriz kan degeri ogreniyoruz kese icin kese ogreniyoruz bebek icin bebek goruyoruz kalp atisi icin bizim endisemiz hic bitmiyo cnm rahat olmaya calis hersey guzel olur insallah 🌸🤲
Elbet-birgun-kavusacagiz SecilM canm ya ara ara adet agrisi gibi agri giriyo bana arada bu normalmi 🥺telaslanmalimiyim bilgin varmi
Tomrishatun E-akalin allahim.size ne güzel nasip etmiş bende 43 yaşındayım tup bebek denemesi yapılacak birdahiki aya kaldı corono oldum acaba 2 embriyomu koydurmaliyim tedirginim
E-akalin Tomrishatun saolun. İnş. Sizede nasip eder. Ben cesaretimi toplayıp 2 yaptırmıştım. Biri tutundu çok şükür. Zor karar tabi. 2 bebeğe bakarım diyorsan hiç düşünme. Şansın da artıyor
SecilM Elbet-birgun-kavusacagiz olabiliyor diye biliyorum bende de oluyordu nadir. Hiç olumsuzu düşünme. Gebelik belirtilerinden zaten kasık bel ağrıları ☺️
SecilM Elbet-birgun-kavusacagiz her aşaması korkuymuş anne adaylığının ya. Ben hep öyleyim ☺️ enfeksiyon çıktı bende de. Şimdi onu takıyorum yarın doktoruma sorucam. Allah herkese sağlıklı hamilelik nasip etsin. Tam bir fedakarlık.
Elbet-birgun-kavusacagiz SecilM vallahi oyleymis rabbim.koruusn evlatlarimizi sanada sifa versin bol su iç umarim hemen atlatirsin 🌸
SecilM Ceysii01 lökosit 11, lökosit esteraz 500 çıktı çok yüksek geldi ama doktorum ne diyecek endişeyle bekliyorum. İlaçla hemen iyileşen bişeydir inşallah
SecilM Elbet-birgun-kavusacagiz canım ankara tıbbın sitesinden tahlil sonucunu görüntülenmiştin gibi hatırlıyorum bi tahlil sonucunu atmıştın buraya. Nasıl görebiliyorsun hastanenin sisteminden? Ben kaydımdan girdim ama sadece randevu al seçeneği var. Bide kişisel bilgilerim vs.