Merimericik perşembe günü sipinal sezeryan oldum ama benim 2 cıydı o sonda dediginiz şeyi ine yaptıktan sonra taktılar sadece his ediyorsunuz acı yok o karna bastırma çekmede acı yok ama böyle içinizden bişey çıktıgını hisefiyorsunuz duygusu hisi çok pis benim mide agrım çok olmuştu ve ben eputurali daha öneriyorum o rahatı bana çünkü oglumda sadece elektiriklenme hisetmiştim acı yoktu ama bu sipinalde sanki ince bişey batırıp aşagı kalçama dogru iyiyor gibi geldi ve 2 kez yaptı çok canım acıdı ve eputuralde taburcu oldugumda uzandıgımda tek sırt agrım olurdu eputuralde bugun 7 günüm hala sırt agrım var tabi bende oldu diye sizde olcak diye bişey yok eputuralin farki dokulara verilen anastezi ama sipinal ise dokuyu geçip içindeki sıvıya veriliyor tek farkı amelyatan 2 sat sonra uyuşukluk geçiyor ama digerinde çok uzun sürüyor 🥰