Merimericik neden bu kadar korkuyorsunuz ki sonda takılırken bi jele sürülüp takılıyor direkt takmıyorlar kaygan olsun diye. Karna bastırmaya gelince de sonuçta içinde bebek varken doksan derece açıyla bastırılmaz ki. Bebeğin çıkışına yön verecek şekilde olur. Sonuçta oradaki herkes eğitim almış ve tecrübeli insanlar canınızı sıkmayın bence.