Merimericik vala ilk doğumda doktor en son muayene ederken sonda takıcam dedi bende burda okuduklarımdan duyduklarımdan dolayı korkuyordum ameliyathanede takın çok acıyormuş dedim ve doktor bitti dedi nasıl ya hiç acımadı dedim 😅 o korkutanlara söyle yalan söylemişsiniz diye dedi kadın 🙈 hiç bilmedim yani 4cm açıklığım vardı belki de ondan hissetmedim emin değilim 🤷🏽♀️ Karna bastırma evet biraz acıyor ama oda içini temizliyor öyle düşün normal doğumda bazen elleriyle içini temizliyorlar şahit oldum buna bence karna bastırma daha makbul 😊