Zhraagk bende cuma olucam çok korkuyorum yan etkilerinden. O zaman 30+2 olucam. İnşallah yan etki yapmaz 🥺
Aslında doğum sonrası olucaktim haberde 22 yaşında 24 haftalık gebe covidden hayatını kaybetmiş bide burada bi post okudum etkilendim o yüzden doktorumun tavsiyesiyle biontech aşısı olucam inşallah.