Zhraagk Bende bir kaç gün önce oldum çok şükür hiiiç bir yan etki yaşamadım kol ağrım bile olmadı,inşallah sizinde öyle olur. 21 haftalık gebeyim bu arada 😊 Çok güvendiğim iki doktor da olmamı söyleyince bende tedirgin abdest alıp dualarla gidip oldum valla aşımı. Biz ve bebeklerimiz Allah’a emanetler. ❤️