Zhraagk 7 aylık doğdu canm şun kuvezde iyiye gıdıyor
1anne2nefes Allah şifa versin
GoncaClk aynen
ahsenkdnz geçmiş olsun hayırlısı olsun ben hala iyiyim 😂 yan etki yok
Birprensbirprensessss kol ağrım ve halsizlik var canım çok şükür başka bir şey yok
Zhraagk şükür canım
30+0 bugün biontech 1.aşımı oldum,bizlere ve bebeğimize şifa olur inşallah
acrcn inşallah canım Allah şifa versin ben kol ağrısı ve halsizlikle atlattım çok şükür 🤲🏻