Ayguns evladını kaybetmiş bir anne olarak ben dahil kimse ama hiç kimse başkalarının da bu acıyı yaşamasını asla istemez, niyetimiz de asla kimseyi üzmek değil ama gelin görün ki bu acılarla biz insanlara karşı mahcup duruma düşürülüyoruz, sanki biz istedik böyle olsun, saygı duymak yok üstüne bir de hemen bir tersleyenler, gerçekten bazıları çok kırıcı, bu konuda siz bari bizi anladınız, yaramıza tuz basmak değil de ortak olmak istediniz, kendi adıma teşekkür ediyorum size 👍⚘