Papatyaliiii Allah razı olsun, teşekkür ederim, normal doğumu bekliyordum ben son ana kadar kızım gayet iyiydi, hareketleri flan, yürüyüşten geldik, duş aldım, oturduk hala hareketliydi, eşimle kahve içiyorduk bir anda karnım taş gibi oldu korktum, soluma yattım çünkü çikolata da yemiştim tepki verir diye uzandım ama karnım bir anda kaydı, anladım öldüğünü, eşim tabi korkma flan dedi ama ben anladım, sonra hastaneye, tabi biz bir umut eşyalarla gittik ama çoktan ölmüştü, ayağına kordon dolanmış, ayağını kurtarmak isterken plesantadan ayırmış kendini, doktorlar saniyelik bir trafik kazası gibi düşünün dedi öyle de oldu, her şey kader kısmet gerçi, nasibimiz bu kadarmış, şimdi hasretle bu kızımı bekliyorum ama bugün doktorum plesanta yaşlanması başlamış, suyu sınırda dedi, zaten korku içindeyim daha da stres oldum tabi, size tavsiyem çok da direnmeyin, evet en güzeli normal doğum ama önemli olan bebeğin ve sizin iyi olmanız, Allah hepimize yardımcı olsun