Simsim60 Bende senin gibi 22 haftalıkken kızımı kaybettim aniden acilmam.oldu kanamam başladı serklaj oldum ama çocuk rahime yaklaştığı için serklaj fayda etmedi bende su sızıntısı yaptı serklaj odluktan snra bende 6 ay bekledim şimdi 18 haftalık oğluma hamileyim doktorum tedbir amaçlı yinede serklaj olman lazım dedi 13 haftalıkken yapıldı çok şükür şimdilik bı sıkıntımız yok ameliyattan çıktığın da ilk gün çok ağrı sızı oluyor onu da ağrı kesiciler de serumla felan duzeltiyorlar