Başınız sağ olsun, bende geçen sene 1 Kasım’da 40.haftamda kordon dolanması sebebiyle ölü doğumla kızımı kaybettim, çok iyi anlıyorum, ama her şey Allah’tan sabır, tevekkül, dua ve zaman, bol bol şükret, sabır çek, elbette o sızı ömür boyu içimizde kalacak ama güçlü olmak zorundayız, şu an 32 haftalık hamileyim şükürler olsun yeniden bir kızım daha olacak, lohusalıktan sonra yoğun regl oluyorum diye doktora gittiğimde öğrendim ve tabi inanamadım, korunuyorduk, kısmet işte, kese dışı kanama alanı olduğu için bunda da aylarca kanamadan yattım, zaten bir evlat kaybettim acısı taze, üstüne de böyle bir risk olunca daima tedirgin oldum, hasretle beklemeye devam ediyorum ama Rabb’im e sığınmaktan başka çarem de yok bunu da biliyorum, sabırlı olmak zorundayız, bizimde imtihanımız buymuş, üstelik bu benim 6.gebeliğim daha önce 3 kimyasal 1 zorunlu kürtaj da yaşadım. Demem o ki hepimizin hayatı farklı, sabır ve tevekkül etmekten başka çare yok, Allah her şeyin en hayırlısını versin 🤲 İmtihanlarımızı kolaylaştırın Rabb’im 🤍