zehranurr merakliblog illa ki zorlukları olacak ama alışmak lazım. Benimde şu an yanımda kayınvalidem ve halam var 40 çıktıktan sonrasında gidecekler. Eminim çok zorluk olacak ama her zaman yanımızda birileri olmayacak 🤷🏼♀️
zehranurr merakliblog ana kucağı derken pusetten mi bahsediyorsun. Pusetten bahsediyorsan evet kesinlikle gerekli olan bir şey. Yani aracınız varsada yoksada olmalı.
merakliblog zehranurr hayır sallanan ana kucakları ayrı pusetler ayrı. Sallanan ya da ev tipi ana kucağı yazınca çıkanlar var ya onlar gerekli mi onun yerine zaten mecburi puset alıcam evde de onu kullanabilir miyim diye soruyorum yani fazladan masraf yapmayayım diye
zehranurr merakliblog haa yok ben onlardan almadım şu an ihtiyaçta duymuyorum. Bence ihtiyaç duyarsan al. Maddi boyutundan geçtim evde her şey çift çift olacağı için zaten bir ton eşya olacak neyi nereye sokacağını şaşırıyor insan
Fyzylmz zehranurr beta HCG değerinizin yükselmesi nasıldı ? İkiz gebelerin fazla artış oluyor diye duymuştum doğru mu
zehranurr Fyzylmz 4. Haftada 414 ile gebe olduğumu öğrendim doktorum takip istemedi. Artışla alakalı bilgim yok ama haftama göre düşük bir beta ile öğrendim. O söylenilene pek inanmıyorum ben, 4. haftada tekil gebelikle 10.000 küsürle gebeliğini öğrenende var
ikizlerinannesiiii 220920om benim kanamam olmuştu 8 ve 11 hafta arasında ara ara. Doktorum fitile o yüzden başlattı düşük riskim olduğu için canım. Sonra kanama azalıp kahverengi lekeyi dönüşmüştü bu şekilde canım benim su an bisey yok çok şükür