220920om ikizlerinannesiiii ben kilisteyim şu an ama ne kilis’i ne antep i bilmiyorum öylesine bi randevu aldım akademi hastanesinden sabiha hanıma bu hafta yeniden gidicem işte 😊
220920om ikizlerinannesiiii ya iyiymiş olmadı oraya da giderim 😊 sizin kalp atışı kese falan ne zaman görüldü ?
Yeppudaa zehranurr ikiz annesi değilim ama merak ettiğim bir soru var .acaba nasıl emziriyorsanız birtanesi ona birtanesi buna diye mi dldldld kusura bakmayın merak ettiğim için sordum
zehranurr Yeppudaa emzirmem zaten yasak gün içinde birini sadece 5 dk memeyi unutmaması için emziriyorum diğerini 15 20 dk emziriyorum oda ayrı ayrı oluyor
ikizlerinannesiiii 220920om ben gebeliğimi öğrendiğimde 8 haftalikti canım. Gittiğimizde kalp atışını duyduk keseyi de o zaman gördük
zehranurr Yeppudaa bebeklerin kilosu düşük biberondan aldıkları verimi memeden alamıyorlar, memede enerji harcayıp kilo vermesinler diye. Sadece sağdığımdan çıktığı kadarını biberonla verebiliyorum
Yeppudaa zehranurr inşallah en kısa zamanda çabucak toparlanirlar tombik sağlıkli birer evlat olurlar annesine .🧿🤍 Son bol bol annelerini emsinler .Rabbimden dilerim 2 yaşa kadar onları emzirirsin 🧿