zehranurr ikizlerinannesiiii bana doktorumuz hastanede verdi mamayı aptamil pdf kullanıyoruz. Prematüre maması
Selenimom ikizlerinannesiiii ben de çok düşünüyorum hep aklımda kismetleriyle gelsinler inşallah minnoslar
newbabyno2 zehranurr bende ıkız ıstıyorumda en son 7 haftalıkken gıtmıstım tekti suan 11 deyim ıkız olma ıhtımall var mıdır🥰
Burcumirac zehranurr et canım çok şükür Allah’a bı sıkıntıları yok 🙏🙏 Allah sağlık versin evlatlarımıza
zehranurr newbabyno2 canım sanırım olsaydı artık belli olurdu. Çift yumurta kese görününce direk belli oluyor zaten 2 kese oluşmuş oluyor çünkü. Tek yumurta bazen biraz geç belli edebiliyor. Oda en fazla 10 11. Haftalarda belli ederdi herhalde artık. En son kaçıncı haftada ultrasona girdin
yigitegenin_annesi zehranurr doğum yaptın mı 😍doğum hikayennle ilgili post açsna detaylı ama lütfen bekliyroum😍😘
zehranurr yigitegenin_annesi 3 4 günde tamamen toparladım şu an hiç ameliyat olmamış gibiyim. Sütümde 4. Günden sonra gelmeye başladı
220920om ikizlerinannesiiii merhaba bende 5+3 aynı siz gibi çift yumurta ikizlerine hamileyim bu haftaya gelesiye bir sorun yaşadınız mı neler oldu ?
zehranurr newbabyno2 bende 8. Haftada gittiğim kontrolde bir bebeğimin kalp atışını duydum diğer kontrolüm 11. Haftadaydı o zamanda 2. Bebeği gördük. Belki vardır belli olmaz, Rabbim gönlünüze göre versin inşallah🌸🌸🌸
merakliblog 19+5 ikizlere gebeyim. Çoğu soruya cevap buldum teşekkürler. Gözünüz aydın bu arada bebeklerin yanında olması ne güzel bi nimet maşallah🧿 Ben 40güne kadar annemle bakıp sonrasında tek bakmayı planlıyorum sence tek bakılır mı 40 sonrasj?!
zehranurr merakliblog illa ki zorlukları olacak ama alışmak lazım. Benimde şu an yanımda kayınvalidem ve halam var 40 çıktıktan sonrasında gidecekler. Eminim çok zorluk olacak ama her zaman yanımızda birileri olmayacak 🤷🏼♀️
merakliblog Bir de ana kucağı gerekli mi? Ben puseti ana kucağı gibi kullanırım diye düşündüm kışa doğacak zaten dışarı sadece aşı için çıkacaklar.
zehranurr merakliblog ana kucağı derken pusetten mi bahsediyorsun. Pusetten bahsediyorsan evet kesinlikle gerekli olan bir şey. Yani aracınız varsada yoksada olmalı.