Decucude doğruyu söylemek gerekirse ben iğneden çok korkuyordum o yüzden doktor daha iğneyi dokundurdu ben kendimi çektim o yüzden 3. Denemede yapabildi ama kendimi o kadar zorladığımı çektiğime değmedi yani boşuna kasmışım kendini , aaa hiç hissetmedim bile diyenlerede inanma sadece damar yolu kadar acısı var daha fazlası yok inan bana için rahat olsun 💞