Gunss perşembe günü ilk sezeryanımı oldum canım spinal ama çevremdekilerin korkuttuğu kadar gerçekten değil ne iğnesi ne ilk yürüyüşü sadece şunu söyleyebilirim hastanedeki yatağı kendine göre ayarlıyabildiğin için hiç bir sıkıntı yok ama evde öyle bir şansımız olmadığı için sadece evde yataktan kalkarken ağrı oluyor oda dayanılmayacak bir ağrı değil 2 3 kerede alışıyorsuz zaten 🥰