Gunss bebeği cok cabuk cıkarttılar.şaşırmıstım hatta.ama dikim biraz uzun sürdü.bebeği çıkartırken biraz hissediliyor ama görmüyorsunuz.önünüzde perde oluyor.bazıları o esnada mıdelerı bulanıp kusabılıyormus.ama bende hiç oyle bişey olmadı çok şükür.sizdede olmaz İnşallah cok güzel geciririsinz doğumunuzu🙏🥰