Ykr01 rahim tersliğiniz olabilir mi baktırdınız mı 🙄 bende çocuk düşünmeden doktora gitmiştim ve yumurtalık sayımın çok fazla olduğunu hemen hamile kalacağımı söyledi. ama tabiki hemen olmadı.. sonra bıraktım kafama takmadım özel bir çabaya da girmedim , hamile kaldım. doktor şaşırdı rahim tersliği varmış bunu bilmeden nasıl hamile kaldın diye , hamile kalmak için ters durulması gerekiyormuş yine doğal yollarla olmazsa rahime müdahale ediliyormuş🙄 ben hiç bilmiyordum yoks bende olmayacak diye kafama takmıştım bir baktırın isterseniz..