Ykr01 bende 3 yıllık evliydim korunmayı bıraktım 1,5 sene sonra oldu eşim sperm testine girdi sağlıklıydı bende aynı şekilde herşey normaldi 1 seneden sonra doktor isterseniz aşılama yapalım demişti. Aşılama yapmak iÇin randevu verdi randevuya gideceğim hafta hamile olduğumu öğrendim. Eğer bi sıkıntınız yok ise
ben bu dönemde eşimde kendim de sağlıklı beslenmeye başlamıştık bol bol avokado ceviz vs vs yiyordum ve paketli gıda tüketmeyi bırakmıştım. Vitamin tahlillerimi verip vücudumda eksik vitamin varmı siye baktırmıştım ve eksikleri nornal değerine getirmiştim Eşimde doktor tavsiyesiyle 3 ay omega-3 kullanmıştı. Bence hemen ağlamayın 8 ay kısa bi süre insanlar 20 sene bekliyor sizinki biraz isyan eder gibi olmuş.. rabbim hayırlısıyla nasipmişler problem de yokmuş hem stres olursan olmaz pozitif düşün