Benden naçizane tavsiye her duyduğunu yapma çünkü sonuçları çok yoruyor insanı hep olumsuza odaklanıyorsun bir süre sonra. Evet soğan kürü iyi geliyor olabilir incir vs falan deneyip olumlu sonuç alan da olabilir ama bu süreçte senin eşinle birbirinize olumlu yönde destek olmanız daha mantıklı. Bizim de sizin gibi deneme sürecimiz oldu 1 seneye yakın benim hormonlarım, eşimin sperm testi, her ay doktorumla beraber düzenli yumurtlama zamanı belirleme, yığınla ilaç kullanma, çatlatma iğneleri bunun yanında alternatif tıp diye geçen kürler vs neredeyse her şeyi denedik. Ama en sona rahim filmini bırakmıştım, doktorumun da önerisiyle film çektirdim stresi de bir kenara bıraktık zevkine ilişkiye girdik ve bir sonraki ay hamile olduğumu öğrendim. Aslında bazen bu kadar basit oluyor ve aslında baktığında durumları zorlaştıran biz oluyoruz genelde %80i psikolojik oluyormuş çünkü bu işlerin 😊 umarım en hayırlı ve doğru zamanda sağlıklı sıhhatli bir bebeğiniz olur 😊🤲