Ykr01 tam 10 ay sonunda hamile kaldım, son adetimde aile hekimimle görüşmüştüm ve bana “ 1 seneden önce doktora falan gitme hatta 1 buçuk sene ” dedi(hamilelik istediğimde ilk ay kadın doğumda genel muayene olmuştum ama) “folik asiti aylardır kullanıyormuşsun zaten bırak içme o bili stres yapmasın sana. Unut onu, hatta bebek falan istemiyormuşsunuz gibi yapın, ilişkilerinin gününü tutma, ilişki esnasında çocuk düşünme onun için hiçbir şey yapma” demişti. Her şeyi bıraktım hatta hamile kaldığım ay çocukla ilgili olan bütün instagram hesaplarını sildim, ilişki sürecini hesaplamadım hatta uzun boşluklar vardı 3 4 gün birlikte olmadığımız zamanlar bile oldu dedim ki geçti zaten yumurtlama falan amaannn. Tamamen kafa rahatlığı tamamen. Biliyorum çok söyleniyor ama %100 doğru. Rabbim gönül ferahlığı versin ❤️