Omay0707 Aley1 ay inşallah bana da dua edermisin yarın güzel haberle buraya hamileyim yazmak istiyorum artık🤲🤲🤲
Bfduam sadecenurrr çatlamadan kaç gün sonra test yaptın? Daha 9 çok küçükmüş bir haftalık falandır sanırım.
Kbrakrc Civcivim_34 bende beklediğim için adet günümü 2 gün kala test yaptım negatif çıktı ertesi gün yine yaptım bu sefer sabah yaptım bundan daha silik çıktı ama umursamadım pek önceki gün negatif çıktı diye. Adetim 5 gün gecikince kan verdim yine negatif çıktı bugün 7. Gün hala adet olmadım Perşembe gününe kadın doğumdan randevu aldım ama yoktur dimi boşa umut etmeyeyim yine
Bfduam SayeMom Allah aşkına 3 ne demek, nerden aklına geldi de test yaptın, daha bir kaç günlükken belirti mi oldu ki test yaptın?:)
SayeMom Bfduam hayır belirtim yoktu dedim ya, planlıydı ve çok sabırsızdım o aralar çıkacağını biliyordum beta 3 oldu 2 gün daha bekledim herkes yok dedi ama 42 çıktı, dünde cinsiyet partisi yaptım kızım olacakmış 15+3 haftalığım😂
Kbrakrc Omay0707 maalesef yok eşim için hastaneye gittiğimde hastane lavabosunda acele şekilde yapmıştım sonra da baktım silik umudumu kestiğim için attım çöpe çıktım çok net değildi gecikince de gittim kan verdim o da 0>100 çıktı negatif yani hala olmadım ama akıntım çok fazla ve ara ara bi ağrı giriyor sanki adet olacakmışım gibi ama yok olmuyorum o ağrı beni bitiriyo napcan bilmiyorum da emin olsam hamile olmadığımdan adet söktürücü şeyler yapacağım
_gmzenur_ Omay0707 Çok erken henüz bende geçen ay sizin gibi dayanamayıp yaptım çift çizgi çıktı sonra 1 hafta boyunca beta değerimi izledim artış olacak mı diye artış oldu fakat sonra kimyasal gebeliğe çevirdi kanamam oldu. Bence bekleyin biraz üzülmeyin benim gibi sonra sizde. Bu ayda adetim 1 gün geçikti bu sefer yapmayacağım test bekleyeceğim 10 gün falan.
Omay0707 _gmzenur_ bende nisan ayında kimyasal gecirdim o duyguyu yaşadım ama gebe kalamıyorum diyr strese gidiyorum böyle olunca da en güzeli ögrenmek daha sonra nasip olursa ilerler değilse nasipte yokmuş derim zaten 😊
_gmzenur_ Omay0707 Çok geçmiş olsun. Rabbim gönlünüze göre verir inşallah güzel haberlerinizi bekliyoruz o zaman🥰
Omay0707 _gmzenur_ hadi inşallah allshım isteyen herkese nasip etsin inşallah sende bende hepimiz güzel haberler alırız
Ozlem1297 Omay0707 ben adetime 5 gün kala dayanamayıp hem hızlı gebelik testi hem normal kaset testen yapmıştım ikisindede çok silik olsada çıkmıştı sonra kan verdim kandada çıkmıştı çok şükür canım çıkabilir inşallah seninkindede Allahım isteyen herkese hayırlı evlatlar versin inşallah 🤲🏻
Omay0707 Ozlem1297 inşallah cıkar yarın 6 gün kalmış oluyor ufak bişi görsem kan veririm hemen 😁hastane ile yan yana oturuyoruz
Nazendehanim Omay0707 bazı testler hemen gösteriyormus ben markasını hatırlamıyorum ama 4 gün kala bile silikti baya ya iyi bir marka alın ya da birkac gün bekleyin bence ,inşallah çift çizgi görürsünüz
Bfduam Aley1 yok artık, o kadarken daha belirti var mıydı test yaptırmış? Ve çatlamadan kaç gün sonra öğrendin?
Aley1 Bfduam hahahahaha ya ben baya sabırsızım evde test vardı yapayım dedim çıktı sonra kan verdim 1,5 haftalık değere göre :) belirti değil tabi tamamen yapayım ya testi evde durmasın diye
Omay0707 Kbrakrc ya bende şuan öyleyim tamam adet günüme var ama sürekli iç çamaşırı degiştiryorım 2 gündür su gibi akıntım var bügün batmalarım oldu kasıklarımda temizlik yaptım çok yüklendim sanırım o yüzden de şüphe ediyorum