Civcivim_34 bende beklediğim için adet günümü 2 gün kala test yaptım negatif çıktı ertesi gün yine yaptım bu sefer sabah yaptım bundan daha silik çıktı ama umursamadım pek önceki gün negatif çıktı diye. Adetim 5 gün gecikince kan verdim yine negatif çıktı bugün 7. Gün hala adet olmadım Perşembe gününe kadın doğumdan randevu aldım ama yoktur dimi boşa umut etmeyeyim yine