Omay0707 ben genelde duyarsız kalamıyorum buralardaysam yazıyorum, ondan tanıdık gelmiştir nikim:)
Birde değiştirmedim nikimi, bazı arkadaşlar değiştirdiğinden değiştirmeyenler asırlardır burdaymış gibi oluyor:)
Bebeğe gelincede kardeş nasip olursa Rabb’im verirse düşünüyoruz 🤲