fidano tövbe yarabbi ya. kötü düşünmeyin lütfen, Kadın Doğum Doktoru Kağan Kocatepenin bir sözü var; düşecek bebek 9 ay yatsanız da düşer, tutunacak sağlıklı bebek kanamanız olsa da halter kaldırsanız da size tutunur.
Yani düşüklerin sebebi sağlıksız embriyodan kaynaklı aslında.
Benim 5. haftadan beri lekelenmem var 10. haftadayım 11 gireceğim ama sebebi yok. her türlü kontrol yapıldı, doktorum sebebi yok korkma bebek sağlıklı dedi. ama durmadan geliyor.. önlem amaçlı progestan kullanıyorum. kötü düşünme, Rabbim yüzümüze güler bebeklerimize sağlıklı ömürler verir inşallah🙏🏻 sen duanı eksik etme, o tarz insanlara da kulak asma bebeğini strese sokma🌸