Hanımlar dün kanamam oldu 10.haftadayım. Evdeki çocuklara baksın diye doktora giderken kaynanamı çağırdım. Gelir gelmez kanaman varsa çocuk tutunamicak demektir, kanaması olupta düşürmeyeni hiç duymadım, düşerse zaten sağlam bebek değildir gibi laflar etti. Ben zaten endişelendim doktor ultrasonda herşey yolunda bebeğin kalbi atıyor içte kanamada yok dedi. Eve döndük herşey yolunda gidebilirsin diyoruz bu seferde ne tuhaf kanama oldumu kalmaz aslında dedi. İnsan bi sevinir. Kanaması olduktan sonra sağlıkla doğuran anneler rahatlatın beni lütfen