canoldunbebegim Hamilelikte yüzde 50 kadında kanama görülüz zaten evet endişeleniriz ama bebek sağlıklıysa hiç bi problem yok sizde kendinizi üzüp strese sokmayın 🙏
Ebeana fidano benimde 3 gündür lekelenmem kanamam var progestan kullanıyorum canım kanama olunca illa düşecek diye bir şey yok kanama çok olsa bile düşük durdurabilir. Kaynana işte ne yaparsın boşver takma
Civcivim000 fidano 12.haftamda yani geçen hafta hiç bir iş yapmamışken yatıp yuvarlanmışken gece bi anda uykudan kanamayla uyandım 1 su bardağı kadar vardı heralde bi anda boşaldı hemen hastaneye gittik çok şükür bebeğin kalbi atıyordu kese şekli rahim vs normaldi doktor alttan da baktı bi o kadar daha kan gitti 6 saat hastanede serum iğne hap üçlüsüyle yattım sabaha kahverengiye dönmüştü kanamam 1 hafta olmak üzere şuan kesildi ben tedbir amaçlı başka doktora da göründüm o da her şey yolunda dedi korktuk epey ama şimdi başımıza gelince sora öğrendik meğer çevremizde yaşayan çok fazla kişi varmış hepsinin çocukları kocaman şimdi siz stres yapmayın iyi düşünün Allaha dua edin kulaklarınızı dışarıya kapatın ben de öyle yapıyorum çok şükür çevremdeki herkes yatıştırıcı şekilde konuştu sizin talihsizliğiniz kayınvalidenizin söyledikleri olmuş duymayın hiç çok sık olan bişeymiş 3 gebeden 1 i kanamalı oluyor diyor doktorlar bebek iyiyse görünen bi sorun yoksa Allah ım izniyle kalır bebeğiniz sizinle
Kahverengi fidano ya Allahın işini o ne bilcek ya bu tarz bir durumda destek olması gerekirken bu yaptığı çok yanlış.Sakin kendini üzme ben 3 ay evde yattım bu 3 ay içinde kanam fazla olduğu için hastanedede yatığım zamanlar oldur düşün o kadar kötü kanamam vardı.Şuan 26 haftalık hamileyim kanam durdu bebeğimde gayet sağlıklı.Senin şuanki yapman gereken şey yatıp dinlenmen iş yapmaman lazım kendini strese sokmaman lazım stres iyileşmeni önler .
Yasemin1689 fidano benimde oldu canım 10. Haftada ama dinlendim iş yapmadım agır kaldırma dım ki içerde kanama var demişti doktor şimdi 19. Hagyamızdayız çok şükür progestan kullandım 1 ay bide endişe etme atlatırsonoz sağ salim alırsın bebeni kucağına inşallah ❤️🌸
Kiscimn fidano ben doğuramadim ama, 3 ay boyunca hergün kanadim cnm, bir gün eşim havlular ile kan temizledi,çok ama çok kanadim… şuan 25+3 haftayiz, çok şukür bebeğim iyi ve kanama durdu. (Türk değilim inşallah anlarsiniz)
Beyzamutluu fidano Tamamen cahillik. Kanaması olup doğum yapanlar da çokmuş . Ben de 3 kere hastanede yattım kanamalarım oluyor hep,progestan kullanıyorum . Hep korku ile yaşıyorum ama böyle geçiren çokmus doktorum dahi dedi. Kayınvaliden tıp okumamış nereden biliyor da öyle konuşuyor acaba ? Sen ona bilgilerine cevap ver,dik dur moralini bozma 🌺