Bfduam E-G-E evet ya, ilki ne kadar belli belirsiz di mi? 2.si kaçıncı gün? 3.sü çok daha belirgin kaçıncı gün?
E-G-E Bfduam yukarda yazmıştım erken gebelik biri biride bebetime zaten ilki dediğim gibi 8. Günü caglamanın canım
Bfduam E-G-E erken öğrenmen ne güzel, merakın gitmiştir. Yumurtlama haftam hamile kaldığında daha ağrılı veya farklı geçmiş miydi?
E-G-E Bfduam canım ben iyi dinlerim vucüdumu yumurtlamayı sabah 4 te farkttim test yaptım pik görünce beraberlik oldu öylede takip ettim
Bfduam E-G-E o mesajını henüz okudum canım. Giderek belirginleşmiş. Artık testdeki karartıyı bile görme uzmanı olmuşsun:) Kafam karışırsa görmede atarım sana:)
marbling10 Adnmv38 kırmızıya alışmışız ya, “saniyelik olarak ilk çizgi nerede ya” dedim😂 ama ikinci görünüyor gibi😍
Bfduam E-G-E amin canım inşallah 🤲 Yumurtlama haftam ağrılıydı bı hafta, şimdide adet öncesi belirtilere döndü. İnsan ne olduğunu bilemiyor.
E-G-E Bfduam aynen ben hala adet sancısı bel kasık ağrısı yaşıyorum devam ediyor yani uzun bir süre umarım gönlünce olur
Bfduam E-G-E benim o bi hafta içim kazılıyor gibi hassasiyet vardı, kramplar, gaz, derinden sızı. Şimdide adet öncesi sökülme hissi olur ya ona çevrildi.
Adnmv38 Kızlar bugün aynı marka testi tekrar yaptım yapmadan önce içini açıp iyice baktım. 2 çizgi de iz olarak yeri belli şekilde duruyor sanırım dün gördüğüm çizgi testin kendisinde olan çizgi. Testin markası perifeltil eğer bu markayı alacak olan olursa bunu göz önünde bulundursun yani benim hayalet çizgi sandığım testin kendisinde zaten varmış. Bir hayal kırıklığı daha …
Adnmv38 Adnmv38 bugün o testi yapmadan önce gördüğüm beyaz şekilde olan çizgi bile idrardan sonra görünmedi yani o kadar hamile değilim ki olan çizgiyi kaybettirdim
Adnmv38 E-G-E https://imgyukle.com/i/qLq8A alttaki predictor testte de silik çizgi var ama dünkü testte bugün bir çizgi yok bakar mısın bi acaba predictor de mi yanılıyor