Adnmv38 bak iki bucuk sene oldu bende her dedasında hayal kırıklığı yaşadım tam oldu dedim heves kursağımda kaldı düşük oldu bu defa yine içimde korku sağlıklı mı diye tamenlim allahtan sağlıklı olması oldu ilk önce gebe kalayım allahım derdim şimdi ise allahım sağlıklı hayırlı ise nasip et diye dua ediyorum allah ne zaman verecek bilinmez ümidi duayı kesme inşallah sağlıklı ve hayırşı ise yükselir ve kalır bebeğin değil ise en kısa zamanda umudun sağlıkla yeşerir unutma isyan değil dua ile ilerlersek allaha sığınırsak güzelleşir herşey biraz daha bekle sabret var daha adetine ama herşeyede hazır ol sağlam dur 🙏🏻