Busra-61 Adnmv38 adetinize 1 hafta var nerdeyse genelde adeti günü gelmeden ve geçmeden döllenme olması çok zor. Ha olacağı vardır rabbim nasip eder o ayrı ama onun harici çok zor bence adetinizin geçmesini bekleyin 2 gün bile olsa
Ceylan01-13 derindemir Adnmv38 yani cok net degil sanki gölgesi gibi duuruyo ama koyulastimi kaldikca diger testler koyulasiyor kaldikca o yüzden sordum insallah vardir hayirkisi olsun insallah hakkinizda
Bfduam E-G-E ben söyleyeyim. Ortak bir postta; “en erken yumurtlamadsn kaç gün sonra testte pozitif görmüştünüz” diye sormuş cevap olarak “7 gün sonra” diyen olmuştu. Sizde sekizmiş. Hep 11, 12 gün denir ya, bayağı erken tespitler.
Sevgikaya1525 Adnmv38 var ama çok çok az hafif. O da norml dha adetine varmış her gün tekrarla cnm bende öyle yapmıştım inşallah tutmuştur bu ay ve sonuna kadar gdiip sağlıkla alırsn kucağına
E-G-E Bfduam anladım canım evet öğrendim şöyle oldu çatlama oldu 12 sinde bende 20 sinde bi test yapayım dedim yaptım testi ilk yarım saat bekeldim beyaz bir cizgi vardı renklenmemişti cıkmadı dedim aradan iki saat gecti baktım hafif bir çizgi var sonra ertesi gün yaptım yani 9. Gün yine yaptım yine aynı saat sonra aynı cizgi cıktı. 10. Gün tekrar yaptım bu defa başında bekledim 45. Dakikada cizgi cok hafif renklendi 11. Erken gebelik testi yaptım hemen pozitif cıktı 13. Gün bebetime diye bir gebelik testi vardı yaptım anında cizf cizgi cıktı 14. Gün kan verdim 73 cıktı canım
E-G-E Bfduam evet canım bir önceki ay kimyasal gecirdim ondada aynı şekilde öğrendim umarım yardımcı olmuşumdur benim profilimde testler var bak istersen canım yalnız cekemediklerimde var bazılarını sadece gözle görebiliyor insan hala saklıyorum 😂
mrvrm E-G-E maşallah ya. En azından sonraki testlerde de çift görmeye devam etmişsiniz 🥳 darısı başımıza 💕
Bfduam E-G-E erken öğrenmen ne güzel, merakın gitmiştir. Yumurtlama haftam hamile kaldığında daha ağrılı veya farklı geçmiş miydi?
E-G-E mrvrm @Bfduam https://imgyukle.com/i/KBX0p https://imgyukle.com/i/KBOLx https://imgyukle.com/i/KBjK6 ilki catlamadan sonra 8. Gün
Bfduam E-G-E evet ya, ilki ne kadar belli belirsiz di mi? 2.si kaçıncı gün? 3.sü çok daha belirgin kaçıncı gün?