1prens_annesii Zelsonr 35+4 sancı çıkıyor bana kalsa durur biraz daha ama doktorumuz 2 hafta daha durur diyor😂
Zelsonr 1prens_annesii Maşallah 😍 Ne güzel yaa,bakalım bizimki ne zaman gelicek😂🤭 Heyecanlandım yaa 😂 aceleci seninki 😍
1prens_annesii Zelsonr inşallah zamanında gelir bebeğimin kilosu yerinde ama biraz daha dursun istiyorum 🥰
Bebegimicin1 Zelsonr erkenden doğurucam diye korkmaya başladım düzenli olunca sürekli gittiğim hastanede uzak acilinede gidemiyorum yakındaki hastanenin acilide iyi bakmıyo peşembeye randevumu günüme kadar dayanmaya çalısıyorum
Zelsonr Bebegimicin1 Allah korusun zamanında gelir inşallah 🤲 Perşembeye kadar dayanır meleğin merak etme annesi. Kendini strese sokup daha çok doğumu tetikleme canım.
Bebegimicin1 Zelsonr artık hayırlısı olsun hakkımızda ilk çocugumu 41 de doğurudum bundada erkenden doğurmak istiyorum 41 e kadar bekleyeme diyodum şimdiden ağrılarım başaldı ister istemez panik sardı
Zelsonr Bebegimicin1 Sende haklısın canım ama her hamilelik bir olmuyor. O yüzden hiç düşünme zaten hayırlısı ne zaman ise o zaman gelir💜
Elif_Eda Zelsonr Erkekler bele kızlar kasıklara vururmuş zaten 😊😊 Herkesee öyle olmassada doğruluk payı var yanii..Aynen sorucamm yani normal olmassa ondan dolayı olmaz belki..Çünki ıkınmada kasılmalar oraya vuruyormuş ama tabi doktora sormak laxım 🤔
Zelsonr Elif_Eda Olabilir canım valla🤷💙 İlla ki👌 anladım canım doğrudur hakkında hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim 🤲💜