Zelsonr hdyogz Sağol canım benim 😍 Sende ortalamissin çoğu gitmiş azı kalmış sağlıkla gelsin kuzucuk 💚
hdyogz Zelsonr sağ ol canım teşekkür ederim aynen çoğu gitti hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız inşaallah 🤲🏻😍❣
Zelsonr Gonul_enes Yaaa maşallahhhh 😍 Korkma canım sağlıkla alırsın kucağına inşallah 🤲💜 Sezeryan mi olucak,ilk gebeliğin mi?
Gonul_enes Zelsonr sezeryan olucak tuplerimi baglatcam nasipse,yok ilk degil 3.bu digerleri normal di 🤭 buyuzden sezeryandan cpk korkuyorum
Zelsonr Kara1833 Neresi çok kız, zaman su gibi geçiyor 😍😍 Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim 🤲💜
Zelsonr kivirciginannesi Yolun yarısı bitmiş maşallah canım 💚 Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim 🤲
Bebegimicin1 Zelsonr erkek allah nasip ederse sancılarınız oluyormu benim bwzen düzenli bazen düzensiz 3 gündğr daha çok var
Zelsonr Bebegimicin1 Maşallah Allah bağışlasın 😍 Evet yaa ama benim düzensiz. Gece bel ağrım çok oluyor gündüz de var ama gece gibi değil. Kasık ağrım çok yok🤦
Zelsonr FatoRamo Maşallahhhh bitmiş sizin neredeyse 😍 Ne zaman geliceği belli olmaz 🤭😂 Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim 🤲💜
Zelsonr Elif_Eda Maşallah 😍 Hayırlısıyla gidersin inşallah canım 🤲 Bende 7 Eylül de gidicem 36+2 iken. Benimde kasıktan çok bel ağrım var🤦 Bir bilgim yok canım yaaa seni yanlış yönlendirmek istemem,en iyisi doktoruna sormak😍
Elif_Eda Zelsonr Erkekler bele kızlar kasıklara vururmuş zaten 😊😊 Herkesee öyle olmassada doğruluk payı var yanii..Aynen sorucamm yani normal olmassa ondan dolayı olmaz belki..Çünki ıkınmada kasılmalar oraya vuruyormuş ama tabi doktora sormak laxım 🤔
Bebegimicin1 Zelsonr erkenden doğurucam diye korkmaya başladım düzenli olunca sürekli gittiğim hastanede uzak acilinede gidemiyorum yakındaki hastanenin acilide iyi bakmıyo peşembeye randevumu günüme kadar dayanmaya çalısıyorum