Zelsonr Ah bacımm bizde 34+3 üz 🤣 8 Eylülde bakalım 36.haftada ne dicek doktorumuz 🥰🌸Ya birde şimdi geldi aklıma bel ağrım yok çok şükür kasık ağrılarım var ama bel ağrım yok.Birde bel fıtığı var bende kuyruk sokumumun orda normal doğumu etkiliyor diye birşey okudum ama bilgin varmı acaba 🤔🤔