Kykcirem Zkczkc Ben puset aldım. Allah izin verirse pusetle alacam her yere. Puset örtüsü ve babynest alacam. Koltuğa değil de babynest te koyarım diye düşünüyorum bebeğimi💖🙏
Elif0712 Zkczkc ben arac kullandigim icin bana sart ama kis bebeklerini portbebeylede idare edebilirsiniz
[silindi] Zkczkc hastanede lazım oluyor denmiş ama bizim hastaneden çıkışta istemediler. Bebek çok küçüktü pusete koymaya hiç kıyamadık bir yeri incinir diye. Bir süre öyle kucakta götürdük ama cidden kucakta da dikkat etmek lazım. Şimdi 6 kilo pusete koyuyoruz bir yere giderken sadece. Gerekli mi bilmiyorum. Ana kucağı alsaydım evde daha çok kullanırdım sanırım. Kanguru ise yeni doğanda olmaz. 3-4 aylıkken bile ben aldım bebek sıkıştı gibi hissetti. Bir iki denedik olmadı. Onu iade etmek zorunda kaldık. Keşke kanguru sevseydi hayat çok daha kolay olurdu.
Mom726272 Zkczkc kendi arabanız varsa puset büyük kolaylık canım sürekli. Kucağında taşımamış olursun koyarsın pusetine puseti de arka koltuğa koyup emniyet kemeriyle tutturursunuz tamam oğlum 8 aylık olana kadar kullandık biz emanetti oda şimdi 2. Ye hamileyim yeni alıcam öyle 300 - 400 lira vermeyi de düşünmüyorum aslında civil de maller ve asyamo marka pusetler var 150-160 arası fiyatı bana uygun geldi 2. El mi alsam dedim letgo da kullanılan 100 lira e dedim 2. Ele 100 lira vereceğime sıfırına 150 veririm daha iyi
Susamtanem2 Celiklibusee bunu ilkkez duyuyorum belki puset evde kaldı belki arabada bebeği vermeyecekler mi ilk kızım 2018 de doğdu pusetsiz büyüttüm bir Allah’ın kulu da bebeği hastaneden cikaramazsin pusetin nerde demedi
Celiklibusee Susamtanem2 yani ben de yaşamadım henüz ama burdan duyduklarımı söylüyorum😂 travel sistem almıstım arabayı onda puset oluyor
Susamtanem2 Celiklibusee benim normal bebek arabasıydi pusetsiz ama bence saçma yani o kadar önemliyse hastane çıkarken hediye etsin 😜
Lavinyaaaa Zkczkc Bebeğim 16 günlük beşiğinde yatmayı pek sevmiyor. Şuan bir elim pusette bebeğimi sallayarak uyutmaya çalışıyorum :) pusette daha Bi uzun sure yatıyor ondan ziyade hastaneye vs giderken hep pusete koyup götürdük kucakta olmaktansa puset daha rahat oluyor. Artı henuz gitmedim ama annemlere vs giderken yine pusetimizi kullanırız. Bence kesinlikle olması gereken bir ürün :)
Burcuscl Zkczkc bebeğim sadece pusette uyuyor aldığım en ama en gerekli şey oymuş bebeğim kolik beşiğinde bile uyumuyor sadece pusette uyuyor iyi ki aldım taşırken de çok iyi oluyor çünkü biz hastaneye çok gittik geldik sarılık oldu o yüzden taşırken çok lazım oldu🙏
Redpepper Pusetsiz hastaneden çıkılmıyor yasak, bir de arabada bebeğin kucakta olması tehlikeli, puset şart o yüzden
Susamtanem2 Redpepper ozellerde mi yasak ilkkez duyuyorum hangi sehirdesiniz yasaksa doğum öncesi söylüyorlar mi ?
Susamtanem2 Redpepper peki doğum öncesi bilgi veriyorlar mı İzmir deyim kimse böyle bişey söylemedi benim mi sormam gerek
Irm_brk12 Zkczkc aynen bende senin gibi düşünüyorum pusetin kendisi zaten ağır bende bekleyik fikir olsun