Zkczkc 2 ay önce doğum yaptım puset kesinlikle gerekli. Kanguru yenidoğan için biraz zor kullanılıyor. Arabanız varsa zaten kesinlikle puset lazım, aksi halde çok tehlikeli bebek için. Ben bebeğimi sürekli pusette tutuyorum arabada ve kemerle de bağlıyorum. Onun haricinde hastaneye sağlık ocağına giderken, bir yere gittiğimizde uyuduğunda hep onu kullanıyoruz. Örtüsü de var hem koruyor bebeği. Asansöre binerken falan kapatıyoruz önlem amaçlı. Ağır mı? Şöyle kendisi ağır değil ama bebek ağırlaşınca taşımak biraz zor oluyor. Ama mutlaka alınmalı.