Özellikle yeni doğum yapmış anneler, puseti ne kadar kullandınız, gerekli mi, puset dışında ne kullandınız, alternatif ne alınabilir, kanguru aldım 0+ yazıyor ama ilk gün hastaneden kanguruyla da çıkılmaz herhalde. Kanguru da bir iki defalık kullanılır gerek var mı bilemedim. Kucakta da aşıya vs götürülmez herhalde, tecrübeli anneler önerilerinizi bekliyorum?