Yokys haviisssss sıcaktan ruh hastasi gbi davranıyorum delircek gibiyim üstümü başımı yırtıp atasim var😭😭😭
Fatmanurr42 haviisssss Amiin canım inşallah açıklık perşembe günü 1 cm dedi doktor bugünde nişan geldi ilerlemiştir demi açıklık ben 1 cm ile nişanı gelen duymadım çünkü
Gonul_enes haviisssss haftaya cuma nasipse benimde sezeryan dogumum, diger ikisi normaldi acayip korkuyorum suan… bi sikintim yok sdece sicakliyorim cokk
haviisssss Gonul_enes Allah kavuştursun canım 🙏🏻 Sıcaklar bize iki kat gibi geliyor ya geçse şu günler Allah’ın izniyle
haviisssss Fatmanurr42 benim de 1 cm açılmam vardı ama nişanım yada suyum gelmedi ya bilmiyorum ki kuzum
Saadet_ckmn Fatmanurr42 ilk hamileliğimde doğum yapmadan 2 hafta öncesinde nişanım geldi, 40 haftalık olunca suni sancı ile doğum yaptım, 1 cm açıklık vardı yatış verildiğinde. nişan gelmesi pek etkilemedi bende açıklık olmasını
Eymen-ss haviisssss İnşallah hep beraber sağlıkla alalm kucağımıza kurtulalım su agrilardan sancilardan 🤗🧿
Kvsraykt haviisssss son 8 gün görünüyor doktorum ise daha çok var bekleriz diyor gerçekten de öyle patron bebek ne zaman isterse rabbimde nasip ederse o zaman gelecek gece dönmek mesele yoksa çok da güzel uyuyorum birde belim ağrımaya başladı öne olan ağırlıktan galiba
haviisssss Kvsraykt benim de 8 günüm var doktor 10 Eylül’e kadar bekleriz dedi ve bu durum beni üzüyor çünkü çok yoruldum
beyza1234 haviisssss programa göre 10 gün var ama hiç gelecek gibi degıl bitik haldeyim hamileliğin sonunu yazın sonuna getirmek biraz şovmuş bence 😖