Premsescik haviisssss 5 günüm kaldı çok fenayım kasıklarım bacaklarım çok ağrıyor ayakta duramıyorum sürekli yatmak istiyorum 2 yaşındaki yaramaz kızımlada mümkün olmuyor
kubraytekinayan haviisssss 20 gün kaldı biraz ağrılar büraz bu hava sıcaklıları mahfediyor Ama dayanıyoruz 😊
Eymen-ss 4 gün kaldı ve zaman geçmek bilmiyor 😔 karnım aşağı düştü tasiyamiyorum ikinci sezeryan olmasına rağmen korku heycan hepsi var sancılar peşimi birakmiyor 😔 4 gün sonra mutlu son Allah’tan çabucak geçsin
Eymen-ss haviisssss İnşallah hep beraber sağlıkla alalm kucağımıza kurtulalım su agrilardan sancilardan 🤗🧿
Hamileadayibiranne Bizimde son 5 gün her gün sancılarım oluyor ama hala tam düzene girmedi 😔 Rabbim sağ salim yavrularımıza kavuşmamızı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Fatmanurr42 haviisssss Yarın 40.haftamıza giricez bizde. Dün kahve rengi akıntı geldi bugünde kırmızı geldi sanırım nişanım geldi. P.tesiye kadar doğum olmazsa suni vericez demişti doktorumda geçen gün. İnşallah yarına kadar doğar. İlk hamileliğim bu
1Anne2Bebek1Kopek haviisssss 38+2 eli kulağında 37 den beri 4cm açığım var ama bende tık yok dünden beri biraz ağrılar var 2. Dogumum olucak allahn izniyle 😊
Kumral5 Arada bi sancilar yokluyor kasilmalar oluyor okadar ne nişan ne su kaldı 9 gün bunaldim artik hayirlisiyla bi dogsa da kavuşsak 🥺