haviisssss Kvsraykt benim de 8 günüm var doktor 10 Eylül’e kadar bekleriz dedi ve bu durum beni üzüyor çünkü çok yoruldum
Kvsraykt haviisssss Çok normal yorulmak ama bu son günlerimiz aynı bedende bence çok güzel sağlıkla gelsinler
MerveCeren haviisssss yorucu 🥲 havalar çok sıcaaaaaak sürekli geceleri uyanıyorum ara ara yalancı sancılar 😒 gelsin artık bebişlerimizz🤦🏻♀️😁
serifeyvz Son 6 vee ortada tık yok 😂 Yanıyorum şıpır şıpır akıyor terim , donemıyorum uyuyamıyorum aa dostlar 🤭
pitircikannesi haviisssss artık doğsun istiyorum. Son 9 olacak programa göre. Ne gelen var ne giden. Bel ağrısı uyandırdı beni gece hem de 3 defa. Ama yakancı sancı. Gerçek sancılar gelsin artık. Urfa sıcağında bunaldım artık
Saadet_ckmn Fatmanurr42 ilk hamileliğimde doğum yapmadan 2 hafta öncesinde nişanım geldi, 40 haftalık olunca suni sancı ile doğum yaptım, 1 cm açıklık vardı yatış verildiğinde. nişan gelmesi pek etkilemedi bende açıklık olmasını