wills Ruveydahifa Miray aşırı güzel yolda önünüze gelen kişide de bu isimden yok. Birkac yıl sonra önünüze gelen her iki genç kızdan birinin adı Asel olacak. Etrafımda duymaktan nefret ettim 🤧
Merve2Asel Ruveydahifa 8 yaşında kızım Asel Mina ben koyduğumda ne çirkin dediler şimdi herkes asel koyuyor ama ben çok seviyorum kızımın ismini miray da kız ismi kimseye bakma sen bana neler dediler ozaman
harley Ruveydahifa miray aslında erkek ismiymiş ama kızlar kullanıyor genelde bi sıkıntı çıkacağını sanmıyorum
esrabia Ruveydahifa bence kesinlikle ASEL 37 haftalığız kızıma ASEL koyacağım bende İNŞAALLAH nasip olursa ❤️
Merve2Asel Ruveydahifa kesinlikle canım bana ne biçim isim bu diyenler kendi çocuğuna toruna koydu sonra 🙈
Belacivciv Ruveydahifa Miray güzel bence hiçte erkek ismi gibi değil, aklıma tatlı bir kız çocuğu geliyor bu isimde🌝
Selin12- Ruveydahifa benim kızımın ismi miray çok güzel bence asel koymayın beninim çevremde asel koyanlar çok pisman cocuk çok cazgir çok fena bence çocuklar ismini taşıyor ama karar sizin yinede