Nnurdan Ruveydahifa Miray kız ismi benim kızımın ismide Miray ve tavsiye ederim . Hayat dolu enerjisi bol pozitif bir çocuk isimlerin özellikleri olduğuna inanıyorum
Merel Ruveydahifa Aaa neden tavsiye edilmiyormuş biliyor musunuz acaba? Cunku ben kizimin ismini Asel Almira koydum
Miraym5 Kızımın adı da Miray anlamida ay gibi parlayan ilk ay 💛 Simdi oglum olcak onun adida Miran olcak insallah 💙
Merve2Asel Ruveydahifa kesinlikle canım bana ne biçim isim bu diyenler kendi çocuğuna toruna koydu sonra 🙈
fenci_anne Oğlum olacak benim kız olsaydı kesin miray koyacaktım 😂 çok güzel bir isim bence , doktorumuzun ismiydi
hunilianne Ruveydahifa Miray diye erkek ismi mi olurmuş yaa bakma sen millete😁 bence Miray Asel’den daha güzel
Selin12- seker55 benim teyzemin kızı var çok tatlı ama bir o kadarda da cazgir ki ismi konduğu andan beri çok fena teyzem çok pisman oldu koyduğun iki isim olanlar biraz daha iyi