Yani ismi sevenlere saygım sonsuz ama Asel ismine ısınamıyorum. Türkçe öğretmeniyim. Ayrıca diksiyon eğitimim var. Türkiye’de “s” harfi pektekliği çok yaygındır. İsmin sahibi de peltek olabilir. O yüzden içinde bu şekilde baskın s olan isimlere sıcak bakamıyorum.
Miray ismi cok güzel hatta prenses anlamı var diye biliyordum.