Dcle0021 benim dışardan sıvı almam işe yaramıyor canım damarlarım tıkalıymış bebrği besleyen. İlk çok üzüldüm yaşamayabilir dediler çok ağladım. Sonra şehir hastanesine gönderdi özeldeki doktorum. Orada korkma bu su yaşatır bebeğini dua edelim azalmasın daha dedi doktor. öğrendiğimde 5 aylıktık şuan 7. Ömrü varsa gelir diye düşünüyorum dua ediyorum bol bol 🤲🏻 şimdi de gelişimde gerilik var dediler düzene girdik derken. Haftaya kontrolüm var tekrar düzelmiş mi daha da gerilemiş mi diye. İmtihanım buymuş diyorum. Rabbim herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin evladını 😔