Dcle0021 zaten haram oldu o hastaneden yolladılar kadını.ve 25 yıllık tüp bebek doktoru güya.anestesizi rahim filmi çekti ve dedimki ben bu acıya dayandiysam normal doğumu çok çok yaparım.meğer benim tuplerim kapalıymış yani anestezili çekmiş olsa belki tuplerim acilicakti. Sonra biz hemen paldır küldür tedaviye başladık 25 30 bin paramız gitti. En son fakültede bi profa göründüm o hemen anestezili rahim filmi istedi ve tuplerim açıldı ondan sonrasida mutluluk oldu😇ama sakın 1 doktorun lafına kanmayın okuyan herkese diyorum kafanızda bi pürüz varsa mutlaka başka doktorlarla görüşün.biz güzel laflarına ilgisine kandık hem paramızdan oldum hem manevi anlamda yorulduk.