R0jda Dcle0021 bu kdr uykusuzluğa kalkıp sabah namazını kılıyorum sonra bi uykum geliyor diyorum ki Allahim bu bi işaret 😀son 1 aydır kılmiyorum vicdanım rahat değil ama sabah namazı rahatlatıyor biraz Allah’m affetsin
Dcle0021 R0jda aynen ay kız bişi dicem uykum geldi sanki şükürler olsun 🤣🤣 kızların duası tuttu heralde
Dcle0021 R0jda Allah kabul etsin bacım bi yerden sonra hastalık yapabiliyormuş bu uykusuzluk böyle giderse doktoruma söyliycem bi çare bulsun doğuma daha çok var ölürüm walla
Dcle0021 R0jda Allah rahatlık versin sana da burda ki annelere de inş canım allah kabul etsin bu arada bana da dua et hayrına 😊
DuaElf bsra57 17. haftaya girdim bende de durum aynı. Bi uyanıyorum bi daha uyuyana kadar benim çilem bana yetiyor. Nerdeyse başından beri böyle son aylarda hepten zombi olcaz heralde
bsra57 DuaElf gece bi lokma bişey attım ağzıma azcık tv ye baktım sonra uzandım koltuğa uyumuşum her gece böyle olsa iyi olur ama bu sefer kilo alırım heralde her gece bişey yersem 🤨 sabır sabır ya sabır 🤦♀️
Gkc92 bsra57 şimdiden böyleyse 😅bir de 30 ları geçin uykular haram😂 ağrıdan sızıdan uyuyamıyorum resmen bende ama o haftalarda çok rahattım
bsra57 Gkc92 deme öyle deme of of 🤦♀️ Uyku diye sayıklayarak gezicem sanırım neyse ki şu an 1 aydır izinliyim salı işbaşı sonra 8 hafta çalışıp 24. Haftada izine ayrılıp bi 8 hafta yatar tekrar başlar 5 hafta çalışır doğum iznine ayrılırım😄 hayallerim 😆
Gkc92 bsra57 ahahahahahaha gerçekler ama ya vallahi yataktan kalkamıyorum artık. Bir de son bir ay geçmiyor en uzun süren ay son ay😂😂