Smyr_2525 yıllardır çikolata kisti için ilaç kullandım ve doktorlar ameliyat olmadan zor hamile kalacağımı söylediler (benimki 3 cm iki kist) Hamile kalmaya karar verdiğimde yumurtlamayı takip eden testlerden kullandım ovülasyon testi ve hamile kaldım şuan 33.haftaya gireceğim. Bence en başında olumsuz düşünceleri bir kenara bırakın ve kendi bedeninizi takip edin ayrıca kistten dolayı yapışıklık olmuş ve rahmin geriye dönmüş bunu da hamile kaldıktan sonra öğrendim. Rahmi ters olanların yüz üstü yatar pozisyonda hamile kalmaları tavsiye ediliyor rahminiz ters değilse bile faydası olduğunu düşünüyorum 🌸