Smyr_2525 Selam arkadasımm benimde sol yumurtalığımda var dı hala da duruyor, bende ilk öğrendiğimde çok çok üzülmüştüm, sürekli ağlamalarım başlamıştı, çocuğım olmayacak düşüncesiyle ve internette o kadar çok yazı araştırıyordum ki bi tane mi olumlu birşey yazmaz, sonra kendi kendime üzmemeye stres yapmamaya karar verdim, stres te bebeğin olup olmamasını çok etkiliyor ve dedim “Allah nasip ederse zaten olur dedim, veren de o alan da. Herşey de vardır bir hayır dedim ve İşimi Allaha bıraktım” Sana birinci tavsiyem internetten asla araştırma, ikinci tavsiyem stres yapma önce herşeyin hayırlısı. Ben stresi bıraktığım ay normal yoldanhamile kaldım, hic üzme tatlı canını. Rabbim en hayırlı zamanda sana da nasip etsin inşAllah. Umarım yazımda sana şifa olur 🌼