muges44 Smyr_2525 Bebeğin kisti baskıladığını küçülttüğünü biliyorum.Doktorum çikolata kistin var gebe kalman mucize gibi bir şey biliyosun dimi demişti ilk randevumda. Bu kistin tek tedavisi bebek şanslısın diye yorum yapmıştı..Çok şükür şuana kadar bebekte ve gelişiminde herhangi sıkıntı yok kiste dair ağrı sızımda yok
muges44 Smyr_2525 Benim adet dönemlerim ağrılı geçiyodu genelde onun haricinde benimde başka şikâyetim yoktu tesadüfen kadın doğum kontrolünde öğrendim
harikaanne Smyr_2525 hayatımda ilk defa kadın doğumcuya gitmiştim hamile olduğumu öğrendiğim zaman ve doktor bana çikolata kisti ve dermotit kistimin olduğunu söylemişti. Yani o kistlerle hamile kalmıştım. Hiç moral bozma sen denemeye devam et şu an 2.gebeliğim. Kistleride ilk doğumda sezeryan yaptım onunla birlikte aldılar şu an çok şükür temiz😊 moral bozma kistim var diye denemeye ve duaya devam 👍🏻
Smyr_2525 harikaanne int o kadar kötü şeyler okuyorum ki artık psıkolajım bozuldu tüpler kapalı oluyırmus bu kist yüzünden felannsizin ki kaç cm kisttiniz
Flyderndkk Smyr_2525 bende senin gibiydim. Doğal yolla çocuk sahibi olamam diye düşünüyordum. Bu ay hsg de çektirdim tüplere zarar vermemiş. Benimkilerde nerdeyse seninki kadar. Hemen moralini bozma.
harikaanne Smyr_2525 internetten hiçbir bilgi okuma hepsi yanlış. Tam cm hatırlamıyorum ama yumruk büyüklüğündeydi geçti gitti 🤲🏻 doktor çok önemli bu süreçte moralini yüksek tut, rabbim ne zaman vereceğini çok iyi bilir 🤲🏻🤲🏻
muges44 Smyr_2525 4 5 cm civarındaydı benim en son, bu kistte değil aslında yapışıklık..Ben baya araştırmıştım yumurtalıklara, tüplere, bağırsaklara yapışık şekilde oluyo nerede olduğunu rahim filmiyle net görebiliyolar
Smyr_2525 Flyderndkk benim bir yumurtamda var sol da diğerinde birsey yok dedi devede az kanama sağ yumuetayımetkilemiş ama ondan kist felan yok dedi biri sıkıntılı
Flyderndkk Smyr_2525 1 kez gebe kaldım. 2 denemede. Ama kürtajla sonuçlandı. Mayıstan beri tekrar deniyoruz. Bu ay kendimi saldım. Filmde de sıkıntı olmayınca. Allah ne zaman vereceğini biliyor. En azından tek yumurtalığın sağlam. Şansın benden daha yüksek. Benim kistler rahim arkasında birbirine yapışmış birde
MercimekveAnnesi16 Smyr_2525 ben 🙋🏻♀️ Endometriosiz adıyla çikolata kisti felaket bi durumdaydım iç kanamadan ameliyat geçirdim ha patladı ha patlayacak diye korkular içinde yaşadım durdum uzun bi süre tedavi gördüm doğum kontrol hapı ile bi yumurtam yoktu kaybetmiştim bütün doktorlar senin artık çocuğun olmaz dediler yumurtalık dondurma işlemi yapalım yaptırdım durum çok vahimdi çünkü iki tane yumurta toplanmış birisi gelişmemiş diğeri ise çok yaşlı denilmişti bi süre daha tedavi gördüm sonra bunaldım psikolojik olarak çöktüm tedaviyi bıraktım doktoru bıraktım bunları hepsini bıraktıktan bir sene sonra evlendim ve 5 aylık evliyken doktorların olmaz dediği bi mucize oluverdi şuan 30+5 haftalık hamileyim o yüzden size kim ne derse desin aldırmayın çünkü bu süreç çok berbat bi süreç içine öyle bi çekiyor ki insanı alaşağı oluveriyorsunuz dinlemeyin kimseyi rabbim verirse öyle bi oluyor ki çok şükür 🙏🏻
Smyr_2525 Flyderndkk rahim film de mi cıkıyor sadece tüpler kapalı olup olmadığı yada kapalı diyelim ne yapılıyor açılması için
Flyderndkk Smyr_2525 bak şimdi benim sağlı sollu 2 tarafımda da kist var. Ve birbirine yapışmış görünüyorlar ultrasonda. Doktor da bi film çekelim tüplerinin durumunu görelim dedi. O yüzden istedi . Tüplerim açık çıktı. O yüzden denemeye devam edin dedi.