Kızlar benim hamileliğimi 18 ağustosta öğrendim beta hormonum 105 ti bugun sağlık ocağına gittim sonuç kaç çıkar bilmiyorum umarım herşey yolundadır kaç haftalık hamile olduğumu bilmiyorum bu hafta doktora gidicem kızşar bana dua edin keseye bakıcaklar. Benim bugün belim çok ağrıyor çekiyor sanki adet olucam birde karnım ağrıyor sanki adet olcakmış gibi bu normal mi herşey yolunda mı bilen var mı ilk hamileliğim yaşayan var mı