Sdadmr hmm o halde bebek yerleştiği için. yaa gördün mü canım 😊😊♥️♥️ maşallah yavruyaa Rabbim kucağuna almayı nasip etsin kuzucum bende snaa dualar yapıcam canım peki keseyi kaçıncı haftada görüyordünüz bana kaç haftalık olduğumu bile söylemediler doktora gidicem.